Tuesday, March 1, 2011

KAWAN KA NIE?????

Astagafirrullahaladzim3x...Ya Allah Ya Tuhanku ampunkanlah aku seandainya aku berdosa Ya Allah..sesungguhnya aku benar2 tidak terdaya melawan kata2 Fitnah dan hinaan oleh seseorang yang pernah bergelar kawan kepadaku....

Hanya disebabkan RM200 'KAWAN' ini telah menyerlahkan sikapnya yang sebenar....rupanya 'KAWAN' ini memang tidak ikhlas berkawan dengan aku...dalam diam dan di belakangku dia menikam dengan TAJAM...Ya Allah Ya Tuhanku...bantulah 'KAWAN' ini dan bukalah matanya...sedarkan lah dia...

Yang lebih menyedihkan lagi dia memposting dan secara terang2an memalukan aku di dalam FACEBOOK...Ya Allah Ya Tuhanku...ampunkanlah dosa2ku Ya Allah..berikanlah aku kekuatan...aku hampir patah....








3 comments:

  1. siapa tu??
    mati jua barang rm200 juaa..
    adihh

    ReplyDelete
  2. sapa lagi...sudahlah dia memaksa join mary kay pastu tuduh kita pula bhutang dgn dia...bengong btl...benci btl aku dgn apa2 jg yg bkaitan MARY KAY ni...FOBIA aku...hissshh...

    ReplyDelete